25.9. závěrečné neformální setkání k digitálnímu vzdělávání (nejen) na Hranicku;
22.9. zveřejnění finálních hlavních výstupů Metodika digitálního vzdělávání a kompletní Sešit pro žáka 1. stupně;
18.9. zveřejnění finálních ročníkových plánů Průběh výuky digitálního vzdělávání na 1. stupni, finálních Profilů žáků ve světě informací a finálních Podmínek pro školní digitální infrastrukturu;
15.9. zveřejnění finálních infografik digitálních vzdělávacích prostředí pro třeťáka a pro páťáka a infografik aktualizovaných profilů třeťáka a páťáka ve světě informací;
12.9. porada nad přípravou neformálního setkání a kompletací oficiálních výstupů;
8.9. zveřejnění finální infografiky Ekosystém digitálního vzdělávání pro školy a infografiky Člověk a svět informací pro MAP;
5.9. rozeslání podrobnějších informací účastníkům závěrečného neformálního setkání nad digitálním vzděláváním;
1.9. porada nad přípravou neformálního setkání a kompletací oficiálních výstupů.
25.8. ⚿ zpřístupnění k připomínkování tématu do sešitu Základy výpočtů v tabulkách;
22.8. ⚿ zpřístupnění k připomínkování tématu do sešitu Úvod do datových modelů;
20.8. report za červen rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz;
15.8. ⚿ dva ukázkové výstupy pro chystané závěrečné setkání - Metodika pro učitele a Sešit pro žáky;
13.8. ⚿ mapy pokroku DV pro 1. stupeň - společenský svět, digitální svět, informatický svět;
11.8. zveřejnění finálních autorských šablon;
31.7. třetí autorské setkání k výuce AI, tentokrát nad finální podobou ⚿ přípravy pro 6. ročník k Úvodu do strojového učení a přidruženému tématu do sešitu;
21.7. druhé autorské setkání nad DV v 6.+7. ročníku - základ regionálního učebního plánu a vytvoření minimálního profilu sedmáka;
1.7. první autorské setkání nad vzdělávacím obsahem informatiky v 6. a 7. ročníku;
1.7. report za červen rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz.
30.6. ⚿ infografiky digitálních vzdělávacích prostředí pro třeťáka a pro páťáka;
30.6. ⚿ infografiky aktualizovaných profilů třeťáka a páťáka ve světě informací;
27.6. ⚿ soupis tematických plánů výuky informatiky v 6. a 7. ročníku na šesti školách v regionu;
17.6. mapování páťáků na Osecké, 18.6. mapování třeťáků na Osecké;
16.6. a 19.6. mapování třeťáků na Máje;
9.6. zveřejnění Metodiky podpory algoritmického myšlení v neformálním vzdělávání;
6.6. zveřejnění sady úloh z Bobříka informatiky pro páťáky;
4.6. zveřejnění sady úloh z Bobříka informatiky pro čtvrťáky;
2.6. report za květen rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz.
30.5. ⚿ předání výběru deseti Bobřích úloh pro čtvrťáky a deseti Bobřích úloh pro páťáky;
27.5. setkání nad mapováním třeťáků a páťáků a nad podporou informatiky pro 6. a 7. ročník;
26.5. ⚿ předání námětu k ověření přípravy Úvod do práce v souborovém systému;
22.5. ⚿ předání námětu k ověření přípravy Úvod do bezpečnosti a etiky a s tím spojeného zápisu Úvod do bezpečnosti a etiky;
20.5. ⚿ aktualizace minimální profilu pro páťáka;
16.5. uzavření zadání praktické zkoušky pro mapování třeťáků a páťáků;
14.5. ⚿ předání námětu k ověření přípravy Používáme školní prohlížeč a s tím spojeného zápisu Základy práce ve školním prohlížeči;
6.5. autorské setkání nad mapováním třeťáků;
1.5. report za duben rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz.
29.4. autorské setkání k mapování páťáků a porada vedoucích KKP DV.
28.4. zpřístupnění zápisů do sešitu čtvrťáků a páťáků Úvod do kódování a šifrování a Úvod do správy digitálních dat.
25.4. zpřístupnění zápisů do sešitu třeťáků Základy ovládání školního pracoviště, Úvod do školního vzdělávacího prostředí, Základy práce se soubory, Základy formátování textu a Základy bitmapové grafiky.
23.4. výjezdní porada na ZŠ Brušperk.
22.4. zpřístupnění sady aktivit založených na projektu Ozobot a Akademia UDP pro neformální vzdělávání, tj. především školní družiny.
15.4. zpřístupnění sady aktivit založených na projektu ScratchJR pro neformální vzdělávání, tj. především školní družiny.
10.4. setkání k mapování páťáků.
8.4. neformální setkání spojené s představením předfinální sady aktivit k algoritmickému myšlení v neformálním vzdělávání.
3.4. okresní kolo soutěže v programování robotů VEX, které zajišťuje Šromoťák.
2.4. setkání KKP DV Osecká v Lipníku navazující na to z 26.3. s cílem dopracovat přípravy do výuky čtvrťáků.
31.3. zveřejnění přípravy a sešitu do informatiky na 1. stupni pro ovládání robotů se zaměřením na Micro:bit.
30.3. report za březen rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz.
28.3. setkání vedoucích KKP DV.
26.3. setkání KKP DV Osecká v Lipníku na téma Tvoření příprav pro 4. ročník.
25.3. setkání ověřovatelů materiálů pro výuku informatiky ve 4. a 5. ročníku.
20.3. zveřejnění Ukázky sešitu pro 1. stupeň a Obálka sešitu pro 1. stupeň;
17.3. zveřejnění příprav do informatiky na 1. stupni pro ovládání postavy v Code.org - Ovládání postavy pro 4. ročník, Ovládání postavy pro 5. ročník, a Seznámení s ovládáním postavy (Code.org).
14.3. autorské setkání nad mapováním páťáků a nad výběrem úloh z Bobříka informatiky.
13.3. vytvoření výtahu modelového ŠVP předmětového pro informatiku.
12.3. zveřejnění přípravy Kódování a šifrování dat, včetně podpůrného zápisu do sešitu a podpůrné prezentace.
11.3. zveřejnění modelového ŠVP předmětového a integrovaného.
10.3. publikování přípravy Úvod do modelování v informatice pro metodické připomínkování.
7.3. zveřejnění plánu finalizace podpory digitálního vzdělávání pro 1. stupeň a nastavení priorit podpory pro 2. stupeň.
3.3. odkazujeme se na výsledky šetření NPI k digitálnímu vzdělávání, k níž byla a infografika a ucelené zprávy z pohledů učitelů a vedení škol.
3.3. report za únor rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz.
28.2. setkání vedoucích KKP DV a autorského týmu pro mapování třeťáků.
27.2. setkání k užití umělé inteligence ve vzdělávání.
26.2. setkání pracovní skupiny pro podporu digitálního vzdělávání na 2. stupni.
15.2. nezávazný termín pro zveřejnění dvou modelových ŠVP - předmětového a integrovaného.
12.2. interní setkání nad ověřováním materiálů pro družiny, které jsou určeny spíše pro 1. a 2. ročník (ScratchJR, úvodní kurz v Code.org a MetaBot).
11.2. publikování přípravy Úvod do digitální prezentace pro metodické připomínkování.
3.2. zveřejnění příprav pro tvorbu digitální prezentace na 1. stupni Úvod do digitální prezentace + Základy práce s prezentací + Projekt s prezentací
1.2. report za leden rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz.
31.1. publikování Obálky pracovního sešitu pro digitální vzdělávání na 1. stupni.
31.1. dvě setkání - vedení KKP DV a navazující autorů pro mapování DG třeťáků a případně páťáků.
21.1. ⚿ zpřístupnění přípravy Úvod do modelování v informatice pro metodické připomínkování.
17.1. ⚿ zpřístupnění přípravy Úvod do digitální prezentace pro metodické připomínkování.
14.1. proběhla tisková konference MŠMT k novým RVP (viz záznam a nový rozcestník). V návaznosti vznikly pro potřeby regionu dva výtahy - Digitální vzdělávání v RVP pro mateřinky a Digitální vzdělávání v RVP pro základky.
13.1. zveřejnění regionální zprávy k mapování informatického myšlení na základě Bobříka informatiky.
7.1. setkání MAP a KKP DV nad prioritami pro rok 2025.
6.1. ⚿ nové šablony pro přípravy DG a IM, určené pro doporučené postupy učitelů bez zacílení na pokyny pro žáky.
3.1. zpřístupnění vánoční přípravy Santa Tracker.
2.1. report za prosinec rozeslaný celé skupině dv@maphranicko.cz.